آبنبات تلخ-ep7
 
 
 
kyumin land

آبنبات تلخ-ep7

نویسنده : hee.cat | تاریخ : 9:13 - سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:فن فیک کیومین,آبنبات تلخ,شیچول,ایونهه,کیومین,فن فیک سوجو,فن فیکشن کی پاپ,

 های مای لیدیز...

آر یو اوکی؟

من زیاد حال صوبت ندارم.برو فیکتو بخون کامنتم یادت نره لطفا :|

گناه دارم -_______-


ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
عدد کیومین لطفا.کامنتم یادت نره

نظرات شما عزیزان:

m&e&d
ساعت13:12---19 شهريور 1394
وای خدا من این مدت نبودم کی میخوام وقت کنم بخونم و کامنت بذارم دلم براتون تنگ شده
برمیگردم
پاسخ:کوجا بودی دخمل؟دل مام برات تنگ شدهههههه :)


saye
ساعت4:11---19 شهريور 1394
من تا قسمت بعد ترجیحا سکوت اعلام میکنم
مرسییی پیشی جون:بوس:
پاسخ:کککککک... خوهش میشه :)


باران
ساعت23:11---18 شهريور 1394
سلامممم عزیزممم. مرسی.
مرگ یه بار شیون هم یه بار...برو کیو برو ...
پاسخ:سلام عزیزم قربونت... هخخخخخخخ فایتینگ کیو


لی سوجین
ساعت2:03---18 شهريور 1394
اوخی دونی رو دوس میدارممم


این پدر مینم گندش رو بالا اورده هااااااا برم خر خره ش رو بجوییییییییوووووممممم

پاسخ:دونگهه کوشولو^^

هخخخخخ اعصاب ندارن ملت



mika
ساعت23:57---17 شهريور 1394
شیوون بد,لندن خوش گذشته یه زنگم نمیزنه به کیو..
کیو کاره درستی میکنه برو تکلیفتونو مشخص کن مرگ یبار شیونم یبار والا ...
بابای مینم شورشو در اورده حالا خوبه یه پسر داره ها....
اگهبابای مین راضی نشد باهم فرار کنن....ههههه
راستی مکالمه بین کیومین یکم زیادی عاشقانس هی کیو میگه عشقمو اینا یجوری مسخره میشه این کلمه ها نباشه کمتر باشه بهتره...
با تشکر.....

پاسخ:بیچاره سرش شلوغههههههه...

هخخخخخخخخ برو پسرم،مردی نمردی ام گویا مهم نیست واسه ملت :|

هخخخخخخخخ والا -_____-

کککک کیو نظرت راجع فرار چیه؟نخیر مث اینک راضی نیستن کیو خان :|

آخی ت عمرت عاشق نشدی؟وضع عاشقا همینجوریه.تازه بدتر...اوکی سعی میکنم بهتر شه :) قربانت



زهرا
ساعت21:06---17 شهريور 1394
سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه کیو بیچاره مینی ای جانم به دونگهه
پاسخ:سلام قربونت...عررررررررر کیومین...فیشی ^^


Sheyda
ساعت16:56---17 شهريور 1394
آخر همین ماهی وونی روبه هیچول میرسونه
یعنی ممکنه آقای لی بجای کشتن کیو یه شرط غیر ممکن براش بذاره
هرچی میکشیم زیر سر کریستال
مرسی عزیزم
پاسخ:هی هی هی فیشی فرشته اینا میشه؟نمیشه؟بعیده بشه :) آقای لی این کارو میکنی؟با تو امممممممم...جواب نمیده :| هخخخخخخخ تف ت روحش... قربونت


zaza
ساعت15:30---17 شهريور 1394
هاااااااي هي كت!!چوطوري؟!
با اين كه دير شد ولي برا پارت قبل كامنت گذاشتم... نرسيدم به موقع بزارم.
خب مقدمات تو اتاق رفتن و كه فراهم كردي ببينيم بقيه اشو چ ميكني...
يه سوال؟؟!! تو فيكت هائه كوچيكه، پـــــــــــــس چرا تو پوسترت عكسِ دونيِ بزرگسالو گذاشتييييييييييي؟! اصلاحش كن عزيزم... هيوك هم تو فيكت هس؟؟! نكنه يه ايونهه كوچيك ميخاي تحويل بدي؟؟!
الان كيو به دست پدر مين كشته ميشود يوهاهاهاهاها
نچ فيلا نميميره چون بميره فيك تمومه!
چرا آخرين فيكته؟؟ دليلشو ميشه بدونم؟! كسي چيزي گفته ملوسك؟؟!
عااااالي بود
مررررررررسي
پاسخ:های مای آنجللللللللل هو آر یوووووووو؟آیم وری وری اوکیییییییییییییییییی ممنون کامنتت رسید :) هی هی هی منحرفااااااا :) خب تو فیکم هائه فعلا کوچیکه :) ماشلا چقد عجله دارین همگی -______- ایونهه کوچیک چیه ؟ حالا بذار بریم جولوووووووو بابا اندکی بصبرید :| فوهاهاهاهاها خدافز کیو :| اونم نکته ظریفی بود ...بستگی ب پدر مینی داره :| اوم ن کسی چیزی نگفده خودم احتمالا کنار میکشم :) میسی :) قربانت :)


نگینsj
ساعت15:14---17 شهريور 1394
اخیییش....همشو خوندم جز اون قسمت رمز دار
عالیه دختر....عالی
لایک خوشگله.....لایک
پاسخ:هخخخخخخخخخخ وظیفه سنگینی بود عاورین نگین :) ممه نانننننننن :) بوسیسسسسسس :)


sheyda
ساعت13:55---17 شهريور 1394
هنوز رمز قسمت قبل به ایمیلم نیومده.تو پست درخواست رمز شمارمو گذاشتم.لطف میکنی رمز رو بفرستی؟
پاسخ:او شتتتتتتتتتتت...اس زدم ب شمارت ببشید دیر شد...یاهو ریده


z
ساعت13:28---17 شهريور 1394
سلام گلبرگ نازم .خوبی قربونت برم .دلم برات تنگ شده بخدا
عالی بود خیلیییییی
مگه من می ذارم آخرین فیکت باشه؟ یعنی جرات داری ؟
دیدی گفتم هیچل میره تو اتاق وونی!
دمم گرم
اما الان واسه کیو میترسیم ... ذهنمم کار نمی کنه اصلا دلم نمی خواد صوراش خونی بشه تروخدا مبازبش بلش
می بوسمت هوارتا بوووووووووووووووس
مبازب آبجیم باش
خدانگهدارت هانی
پاسخ:سلام مای آنجلللللللللللللللللللللللللل...خدا نکنه...من عالیم ت چطوری؟ ایهیم ایهیم منم تنگ شده دلم :((((((( مرسیییییییی آبجی :) ایهیم فک کنم بهتره فیک ننویسم :( هخخخ رفت دیگه :) دمت جیزززززززز :) هی هی آخی الهی نگران سلبریتیشه :) به بابای مینی سفارش میکنم ی جوری بکشتش ک دردش نیاد :( بوس بوس بوسسسسسسسسس :))))))) چمششششششششششش... خودافز خاهری :)


Mina
ساعت11:49---17 شهريور 1394
سلام عششششخم چوطوری؟
این پارت خیلی باحال بووووود...
دیدی ...دیدی آخرش مینی کم آورد ...بچم دلش قد گونجیشکه...
برو کیو ...برو ...به مینی گوش نکن...نهایتا مردی مینم خودکشی می کنه میاد پیشت...والااااا
اگه به مینی گوش کنی خودم می کشمت باز شیش تا پارت باید ناله های عاشقی تو بخونیم...برو پسرم...برو باریکلا...
ممنون چینگو خسته نباشی
پاسخ:سلوممممممم جیگررررر من عالیم ت خوبی؟ قابلتو نداشت :) هخخخخخخخخ سونگ مین شناسیاااااا :) واقعا مرسی از راهکارت :| کشتی شون کهههههههههههه :(((((( نمخام :(((((( هخخخخخخخخخخخ عاغا نکش گناه دارن بچه های من مظلومن :((((((( قربانت هانی :) درمونده نباشی


fatemechoi
ساعت11:29---17 شهريور 1394
سلام گلم
اخجوووووننننن بالاخزه هیچول راضی شد
دونگهه اینجا چقدر گوگولیه
وااااااااایییییی خدا کیومین خیلی داغونن هااااااااا
بابای سونگمین بالای سر کیو نیاره
ممنون این پارتش عالی بود
راستی چرا اخرین فیکته؟؟خوشگلم قلمت حرف نداره بازم بنویس خواهش
پاسخ:سلام عزیز دلم:) بعلع شیخ هیچول از خر سیطون پایین اومد :) دونگهه جیگرههههههه ^^ ایهیم بدبختا :((((( عرررررر کیو ایز بیچاره :( قربونت عزیزم :) والا فکر نمیکنم خیلی بچه دوست داشتن باشن کارامو :) بهتره دیگه ننویسم :) قربانت :)


sara
ساعت9:34---17 شهريور 1394
سلام خوبی؟ب من رمز پارت قبل ندادیا بگم ولی این پارت خیلی خوب بود ممنون
پاسخ:سلام عزیزم.عالیم ت چطوری؟وا چرا ارسال نشده؟دوباره ادرس میل یا شماره تو بذار.خواهش گلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین